20استراتژی برای ساخت ایمیل لیست

کاربران با صدها پیام بازاریابی، هر روزه در طول سال برخورد می کنند. بسیاری مربوط به بروزرسانی وضعیت، تبلیغات، آگهی های بازرگانی و تبلیغات ایمیل است که می تواند گاها مشکل ساز شود. درباره ی آن از دیدگاه مصرف کننده، فکر کنید. در این مرحله شما بایستی از خودتان بپرسید “آیا محتوای من به اندازه ی کافی برای حتی یک دقیقه وقت گذاشتن مخاطبم، ارزشمند هست؟”
پاسخ به این پرسش نیازمند این است که شما به تمام بخش های ایمیل لیستتان نگاهی بیندازید.
داشتن لیست ایمیل در حال رشد، می تواند برای بسیاری از کسب و کارها یک مانع چالش برانگیز باشد. اما غلبه بر آن می تواند راهی مطمئن به سمت موفقیت کسب و کار شما باشد. در پایان، شما یک پایه ی مشترک خواهید داشت که فعالانه به ترویج ارزش مطالبتان بپردازید.
برای هدایت لیست خود در مسیر صحیح، 20 استراتژی برای شما به اشتراک گذاشته ایم تا به طور موثر لیست ایمیل خود را بسازید. اگر شما می خواهید بعضی از استراتژی های بازاریابی مهم ایمیل را بیاموزید، لطفا مقاله ی ما در این رابطه را مطالعه نمایید.
1- مخاطبان را برای به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود تشویق کنید. به این شکل ایمیل های آنها با فرکانس بیشتری گسترش پیدا خواهد کرد.
2- به بازدیدکنندگان خود به ازای عضویت در سایت خود بها دهید. همواره دکمه ی “اشتراک” برای بازدید کنندگان جدید در دسترس قرار دهید.
3- همواره بهبود روند ثبت نام را ارزیابی نمایید.
بررسی کنید آیا ثبت نام برای مشتری شما ساده است یا آنها باید از طریق چند پرتال تخصصی این کار را انجام دهند؟ این مهم است که پروسه ی ثبت نام ساده باشد و بدون دردسر.
4- از مخاطبان خود بخواهید حتما در سیستم شما ثبت نام کنند.
5- ترافیک هدف خود را بیشتر به سمت وبلاگ یا وب سایت سوق دهید.
6- ایمیلها را در طول خرید آنلاین ضبط نمایید.
7- آدرس ایمیل های موجود خود را اهرم قرار دهید. به عنوان یک کسب و کار، بسیار دوست داشتنی است که شما ناچار باشید این ایمیلها را به کار بگیرید. از این ایمیل ها برای ساخت لیست و ارجاع به شرکتتان استفاده نمایید.
8- برای به دست آوردن اشتراک در وب سایتتان، رقابت ایجاد کنید.
9- یک landing pageجداگانه ایجاد کنید. landing page برای جمع آوری ایمیل ساخته شده و سالهاست که در دنیای بازاریابی وجود داشته است.
10- فرم opt-in خود را بسازید و مطمئن باشید با بیشتر دیده شدن فرمتان، خوانندگانتان آن را از دست نمی دهند.
11- تلاش های پرداخت آنلاین را ارزیابی نمایید. به خاطر داشته باشید دستیابی به ایمیل مشتریان قبل از خرید، بسیار پرهزینه است، بنابراین این روشی رایگان در جهت افزایش ایمیل لیست شما می باشد که می تواند آن را یک تکان اساسی بدهد.
12- نظر سنجی انجام دهید.
13- روی محتوای منحصر به فرد خود سرمایه گذاری نمایید تا خوانندگان را قبل از عضویت در سایتتان مطمئن نمایید.
14- ارزش ایمیل لیستتان را تحت فرم opt-in برجسته نمایید. به وضوح دلایلی که چرا بازدیدکنندگان بایستی در سیستم شما عضو شوند را ارائه دهید تا بدون نگرانی مطالب خود را اضافه کنند.
15- ساخت ایمیل لیست از طریق رسانه های اجتماعی
16- لیست خود را هرگز نفروشید.
17- از پلاگین های وردپرس برای رشد لیستتان استفاده نمایید.
18- کاربران تلفن همراه را با ایمیلتان هدف قرار دهید.
19- روی لیست خود با وجود کمبود، تبلیغ نمایید. ارائه تخفیف،کوپن و تبلیغات دیگر که آنها بتوانند در یک چارچوب زمانی خاص، استفاده نمایند که به این صورت شما فقط می توانید سود آن را دریافت کنید.
20- مشتریان خود را فالو کنید.
آیا شما یک سری پاسخ خودکار فعال کرده اید تا برای مخاطبان اتوماتیک ارسال شود؟ ادامه به تعامل با مشترکان خود بعد از اینکه در سیستم شما عضو شدند باعث می شود شما در ذهنها بمانید.

ما امیدواریم از این 20 استراتژی لذت برده باشید. خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *