4 وظیفه در رابطه با بازاریابی ایمیل

بر روی اینترنت، داشتن ایمیل، همانند داشتن تلفن همراه است. با این تفاوت که بر روی اینترنت، شما تقریبا همیشه می توانید شماره تلفن هر کسی را در هر زمان بپرسید. گاهی اوقات، شما بعضی فرم ها را ایجاد می کنید و از کاربران می خواهید تا شماره ی همراه (ایمیل) برای شما وارد کنند. به این طریق، شما می توانید اطلاع رسانی کنید و مطالب خود را با آنها به اشتراک بگذارید. در حال حاضر به این مورد، بازاریابی ایمیل گفته می شود. دلایل برای ایجاد یک لیست ایمیل، مدت طولانی است که شناخته شده و قابل فهم برای بازاریابان متخصص، هست و مقالاتی نوشته شده درباره ی دلایل اینکه چرا یک تجارت کوچک، بایستی در استراتژی بازاریابی ایمیل، سرمایه گذاری کند و اینکه چطور می توان آن را باارزش کرد. این بدون شک، راه پیشرو ماندن در تماس با مشتریان و نشان از علاقه ی شماست.
اگر شما در حال حاضر، در بازاریابی ایمیل فعال هستید، یا آن را قبلا بارهانجام داده اید، شما با کمپین های بازاریابی ایمیل، آشنا خواهید بود به عبارت ساده تر، ارسال یک پیام دقیق و هوشمندانه یا اعلام به هر کسی است که تایید کرده است تا در لیست ایمیل شما قرار گیرد. و اغلب اوقات، ما می خواهیم برای حفظ مشتریان، این خدمات با بالاترین کیفیت باشد.
این چهار وظیفه به شرح زیر می باشند:

1- صحبت با مشتریان خود
بازاریابی همیشه درباره ی مشتری بوده و خواهد بود، شکی در این مورد وجود ندارد. این روزها راه های بیشماری برای ارتباط با مشتریان، وجود دارد. شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا تنها تعدای از آنها هستند. ولی ایمیل معمولا یکی از آنهایی است که برای فرد نقش اساسی ایفا می کند.
هنگام ایجاد یک کمپین جدید: – مشتریان را با نام ایشان خوش آمد گویی کنید پیام این کار این است که شما راهی پیدا کرده اید تا نام آنها را به خوبی جمع آوری کنید. این حس بسیار خوبی به مشتری می دهد.
– ایمیلی را برای مدت طولانی تنها برای تلاش برای فروش یک محصول خاص ادامه ندهید.
– ابتکار عمل داشته باشید تا مشتری تشویق به خواندن ایمیل شما شود از ابتدا تا انتها.

2- بهینه سازی تجربه ی ایمیل
تجربه ی ایمیل در گذشته می توانست به عنوان یکی از ویژگی ها و امکاناتی باشد که فقط برای ارائه روی کامپیوتر دسکتاپ باشد ولی امروزه، استفاده از دستگاه های همراه برای کسب و کار و نیازهای شخصی در طول چند سال گذشته و حتی بیشتر از آن، در چند ماه اخیر، افزایش یافته است. و با توجه به آن نیاز داریم مطمئن شویم برای کاربران موبایلمان همان راهی را فراهم کرده ایم که برای کاربران دسکتاپ فراهم کرده ایم. دستگاه تلفن همراه که معمولا نیاز به یک طراحی ایمیل پاسخگو دارد به طور طبیعی می تواند با نیازهای دستگاه تلفن همراه تطبیق داده شود. تاثیر ایمیل های پاسخگو بسیار زیاد است.

3- آزمون چه کار می کند؟
در توسعه، برنامه نویسان، برنامه های کاربردی شان را در برابر اشتباهات رایج و بهینه سازی عملکرد، تست می کنند. در ایمیل، ما می توانیم تست کنیم چه چیزی برای ما و مشترکان ما بهترین است. از جمله طراحی برای ایمیل، عنوان هایی است که ما انتخاب می کنیم و تجربه ی ایمیل کلی ای که ما فراهم می کنیم. این برای شروع جوابگو است.
تست به شما اجازه می دهد عناصر مختلف کمپین های ایمیل خود را مقایسه کنید تا ببینید چطور آنها روی واکنش مشتریانتان تاثیر می گذارند. شما می توانید یک فرضیه تشکیل دهید در مورد اینکه چه فکر می کنید رخ می دهد؟ و سپس تست را فرموله کنید و آنچه واقعا اتفاق می افتد را بیابید.

4- فرکانس ایمیل کمپین
آخرین وظیفه در لیست ما واقعا کار کوچکی است، ولی بیشتر یک یادآوری است برای آنهایی که مشتاق برای ساخت لیست ایمیل خود با سرعت هستند. این خیلی بدیهی است که در یک بازه ی زمانی می توانید دسترسی به بسیاری از مردم پیدا کنید ولی گاهی اوقات ممکن است ما احساس کنیم که ارسال چند ایمیل در هفته که برای افزایش نرخ تبدیل ما به طور قابل توجهی نیاز است،که این نمی تواند درست باشد.حتما قبل از اینکه شما ایمیل ابتدایی تان را ارسال کنید، باید نسبت به استراتژی ایجاد لیست ایمیل که قصد استفاده از آن را دارید آگاه باشید و اینکه آیا از ارسال ایمیل های متعدد در هر هفته، شما از نظر عملکرد، بهترین نتیجه را خواهید گرفت یا خیر؟ این ممکن است که شما از مشترکان جدید خود بخواهید که انتخاب کنند در مورد ایمیل هایی که می خواهند دریافت کنند، اما پس از آن شما باید به طور کامل در مورد پیام هایی که انتقال می دهد با استفاده از کمپین ایمیل، آگاه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *