5 راهنمایی برای بهینه سازی Landing page ها

صفحه ی اصلی شما یک Landing page است، صفحه ی ویژگی های محصول شما یک Landing page است. حتی صفحه ی قیمت گذاری یک Landing page است. هر صفحه ای که دارای دکمه های call-to-action برای ثبت نام به عنوان یک مشتری است، می تواند به عنوان یک Landing page در نظر گرفته شود.
به طور معمول، Landing page صفحه ی ویژگی های اصلی محصول است که بهینه سازی را می طلبد. به خاطر اینکه آن صفحه ای است که بیشترین فروش را دارد.
بهینه سازی Landing page، همه در رابطه با تجربه ی کاربر و رابط کاربری است، هر چند محصول ما می تواند شگفت انگیز باشد و بسیاری مشکلات مشتریان ما را حل کند. یک Landing page ضعیف، به هیچ عنوان همان میزان نتیجه ای را که یک Landing page بهینه سازی شده انجام می دهد را نخواهد داشت. سوال این است که چه معیاری برای یک Landing page خوب مطرح است؟

1- راه اندازی یک پلت فرم تجزیه و تحلیل
Google Analytics شروع خوبی است. به شما بینش لازم درباره ی بازدید کنندگانتان را می دهد و بعضی اطلاعات دمو گرافیک دیگر. اما برای تجزیه تحلیل کوتاه تر بهتر است به راه حل های بازاریابی ساخته شده به صورت خاص، که می تواند داده ها را تحلیل کند مانند سابقه ی مرور صفحات، همچنین تعامل بالقوه ی قبلی با Landing page، رو آورید.
همه ی آنها به شما یک درک بسیار گسترده و روشنی خواهد داد از اینکه چگونه Landing page ها مورد استفاده قرار می گیرند.

2- بهینه سازی برای فروش
اگر Landing page به خوبی کار نکند، ارزش کمی برای موتورهای جستجو دارد.
بهینه سازی جستجو فقط وسیله ای است برای به دست آوردن بازدید کنندگان جدید، به نظر شما چه اتفاقی می افتد اگر تجربه ی ضعیفی برای Landing page ارائه شود؟ اگر تجربه ضعیف باشد تعداد فروش را تحت الشعاع قرار می دهد.

3- اصول اولیه را به یاد داشته باشید.
شما با خدماتتان چه مشکلی را تلاش می کنید تا حل کنید؟ این مشکل متعلق به چه کسی هست؟ پاسخ به این سوالات کمک می کند به شما تا شناسایی کنید چه کسانی مخاطبین هدف شما هستند، هنگامی که شما متوجه شدید نیاز دارید به صرف وقت برای تحقیق در رابطه با اینکه دقیقا مخاطبان شما چه می خواهند؟
اولین Landing page خود را که بد طراحی کنید، راه دیگری وجود نخواهد داشت تا در رابطه با آن در پیش بگیرید. اشتباهات تقریبا هر روزه رخ خواهند داد و تغییرت نیاز به انجام دارند، تا زمانی که یک Landing page شکل بگیرد و شما بتوانید آغاز به شروع تست عملکرد آن نمایید.
با این حال، ما باید تاکید کنیم بر این واقعیت که همه ی صفحات Landing page به اشتراک بگذارند صفات مشترک و اجزایی را که بدون این اجزا، مشتری می تواند به راحتی داده هایش را از دست بدهد:
Heading (تیتر) و زیر تیتر (اختیاری)
شرحی که ارزش پشت این پیشنهاد را توضیح می دهد.
یک تصویر خود توضیحی برای منعکس کردن محصول
تعدادی از عناصر که نقل قول ها و یا توصیفات را به تصویر بکشد.
یک فرم که می تواند برای جمع اوری اطلاعات بازدید کنندگان استفاده شود.

4- محدود کردن گزینه های Navigation
کار Landing page این است که توجه بازدیدکنندگان را متمرکز روی کپی از Landing page و آنچه تلاش می شود برای ارائه، نگه می دارد. داشتن یک منو Navigation تمام عیار موجود در بالای صفحه، ممکن است به عنوان یک وسیله خروج از صفحه استفاده شود و بنابراین نتیجه هرگونه امکان فروشی که اتفاق می افتد، می باشد. این هم چنین می تواند به عنوان یک حواس پرتی،دیده شود اگر شما در مورد ساخت و فروش و افزایش نرخ تبدیل با Landing page مصر هستید، از شر منو خلاص شوید و ببینید چه اتفاقی می افتد؟

5- اثبات اجتماعی
یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی Landing page فعال کردن این مورد است. این می تواند بیاید در فرم های نظریه ها، نقل قول ها، و مطالعات موردی که از مشتریان موجودتان می آید. شما ممکن است متعجب شوید، چطور من می توانم دسترسی به اینها داشته باشم؟ بهترین راه برای رسیدن، توجه به مشتریان موجود، و خواستن از آنها با مهربانی تا بعضی از پروسس ها را برای شما انجام دهند. بنابراین شما می توانید از آنها روی Landing page استفاده کنید. این یک روش اثبات شده برای افزایش فروش از طریق Landing page است که با استفاده از ابزارهای ایجاد اعتبار بوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *