5 موردی که هنگام انتخاب تم وردپرس، باید در نظر داشته باشید.

بعد از طراحی وبلاگ، مسئله ی مهم، انتخاب یک تم جدید ورد پرس است. شما باید توجه مخاطبین خود را جلب کنید هدف از وب سایت شما، کارایی است که شما از آن سود خواهید برد.
شما قبل از ایجاد تغییرات طراحی در وبلاگتان ممکن است چندین سوال زیر را از خودتان بپرسید:

1- این که چطور تم وردپرس سایت شما را زیبا می کند مهم است ولی مهمتر این است که بازکردن وب سایت شما دشوار نباشد.
دقت داشته باشید چیزهایی مثل تایپوگرافی و اندازه ی فونت و تابع search، همه بایستی بهینه سازی شده باشند تا شما بتوانید بازدیدکنندگانتان را راضی نگه دارید. زمان لود صفحه هم چنین موضوع مهمی است که باید در رابطه با آن فکری بکنید. اگر سایت شما با پلاگین ها، اسلایدرها و تصاویر در اندازه بزرگ پر شده باشد سرعت سایت شما رو به کاهش خواهد گذاشت و معنای یک وب سایت کند این است که بعضی بازدید کننده ها ازوب سایت شما دور خواهند شد حتی قبل از اینکه سایت لود شود.

2- آیا این تم متناسب با محتوای سایت شماست؟
نوع محتوایی که شما روی وب سایتتان قرار می دهید یکی از فاکتورهای مهمی است که باید مورد توجه قرار دهید زمانیکه یک تم انتخاب می کنید. اگر شما یک وب سایت اختصاصی برای نمایش نمونه کارهای هنری خود، دارید تمی که باید انتخاب کنید متناسب با تصاویر بزرگ و دارای گزینه هایی مانند گالری باشد. ولی اگر شما از وب سایتتان برای فروش کالا استفاده می کنید، این ضروری است که یک تم انتخاب کنید که برای مقاصد تجارت الکترونیک ساخته شده باشد.

3- آیا تم بایستی مطابق با تصویر نام تجاری من باشد؟
سایت شما نماینده ی مستقیم نام تجاری شماست و اغلب، اولین تصویر که یک بازدید کننده ی وب سایت در مورد شما و یا کسب و کار شما دریافت می کند. به همین دلیل است که انتخاب یک تم وردپرس که به خوبی بتواند شما را معرفی کند، مهم است. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید یک سایت حرفه ای و رسمی داشته باشید که برگرفته از سایتهای شرکتهای بزرگ است، شما قطعا از رنگ بنفش برای فونت اصلی سایت استفاده نمی کنید. (درواقع، ما آن کاری را انجام می دهیم که مورد پسندمان است ولی معمولا از رنگ بنفش برای یک سایت رسمی استفاده نمی شود.)

4- آیا این تم مرتبا آپدیت می شود؟ آیا پشتیبانی به کاربران ارائه می شود؟
تم های ورد پرس نیاز به تعمیر و نگهداری به صورت منظم دارند تا عملکرد صحیحشان را ادامه دهند. اگر در مورد تم ای آخرین آپدیت ها متعلق به مثلا نوامبر 2006 است بهتر است این تم را انتخاب نکنید و تمی را انتخاب کنید که توجه بیشتری از نقطه نظر توسعه، به آن شده است.
تم هایی که پشتیبانی هم می شوند، معمولا مفیدتر هستند در رابطه با مسائلی که خود شما قادر به حل آن نیستید.

5- آیا تم های وردپرس پاسخگو هستند؟
داشتن یک تم پاسخگو برای هر شخص و کسب و کار ضروری است. به طور فزاینده ای بیشتر افراد از تلفن ها یا تبلت ها برای مرور اینترنت استفاده می کنند و وب سایتهایی که بهینه سازی برای این منظور نشده اند ممکن است دچار مشکل باشند. وب سایتهایی که موبایل فرندلی نشده اند، در رتبه بندی جستجوی گوگل جریمه خواهند شد و شانس خود را برای اینکه توسط بازدید کننده ها در طی جستجو کشف شوند، را از دست خواهند داد.

انتخاب یک تم وردپرس نیازمند بررسی دقیق تر راجع به ظاهر، عملکرد و قابلیت اعتماد و اطمینان است. وب سایت خود را یک منبع غنی از بازدیدکننده بسازید با انتخاب یک طراحی وبلاگ خوب که وب سایتتان را تکمیل می کند به جای اینکه مانعی برای آن باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *