5 گزینه برای انتخاب تم

میزان کار و زمانی که برای انتخاب تم صرف می شود کمی شگفت آور است.شما باید حتما نظر مشتریان خود را بپرسید.مثلا حتما هدف وب سایت و کارایی آنرا سوال کنید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب است.چه قصد انتخاب تم جدید را داشته باشید و چه هدف شما آپدیت تم باشد قبل از اینکه هر تغییری بر روی بلاگ ایجاد کنید چندین سوال وجود درد که حتما باید از خودتان بپرسید:

 

آیا تم به تجربه ی کاربر مرتبط است؟

اگر تم فعالیت کاربر را دشوار کند دیگر زیبایی آن مهم نیست.

چیزهایی مانند تایپوگرافی , سایر فونت ها و عمل جستجو, همه ی اینها باعث می شود بازدیدکنندگان شما علاقه مند و متعهد به محتوای سایت شما شوند . فکر کردن به لود سایت شما هم حائز اهمیت است.اگر وب سایت شما پر از پلاگین و اسلایدر و تصاویر با سایز بزرگ باشد سرعت سایت پایین خواهد آمد و این موجب می شود که بازدیدکنندگان سایت قبل از اینکه سایت شما بالا بیاید آنرا ترک کنند.

 

آیا تم مناسب محتوای سایت ما است؟

نوع مطالبی که شما در وب سایت خود قرار می دهید یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب تم است.اگر شما یک وب سایت اختصاصی برای نمایش نمونه کارهای هنری خود دارید , تم با تصاویر بزرگ که گزینه ها زیادی دارد بهترین انتخاب است.اما اگر شما از وب سایت برای فروش کالا استفاده می کنید تم باید به منظور اهداف تجارت الکترونیک انتخاب شود.

 

آیا این تم با نام تجاری مطابقت دارد؟

وب سایت شما نماینده ی مستقیم نام تجاری شماست و  اولین ذهنیت برای بازدیکنندگان و تجارت شما بوجود می آید.اهمیت انتخاب تم نیز همین است که شما را بخوبی نشان دهد.برای مثال اگر بخواهید به صورت حرفه ای و مانند شرکت های بزرگ ظاهر شوید  از رنگ ارغوانی زشت برای فونت های اصلی سایت استفاده نکنید.(در واقع این اصلا به نفع شما نیست.هرگز)

 

آیا این تم به طور منظم آپدیت می شود؟آیا این تم به کاربر پشتیبانی ارائه می کند؟

تم ها نیاز دارند که به طورمنظم ترمیم و آپدیت شوند تا بتوانند به عنوان پلت فرم بروز و قابل تغییر عملکرد خوبی داشته باشند.

قبل از خرید به زمان آخرین تغییر  و کامنت های پاسخ داده شده به آن  دقت کنید.اگر آخرین آپدیت مربوط به نوامبر 2006 بود بهتر است تم دیگری انتخاب کنید که به طور مکرر توسط توسعه دهده آپدیت شده باشد.تم هایی که پشتیبانی دارند شما را در هنگام برخورد به موانعی که خود قادر به رفع آن نیستید کمک می کنند.

 

 

 

آیا این تم پاسخگو است؟

داشتن یک تم پاسخگو برای هر شخص یا تجارتی ضروری است.اکثر مردم به تلفن ها و تبلت هایشان برای جستجو در اینترنت اعتماد می کنند و وب سایت هایی که بهینه سازی نشده باشد فرمت آن , کار را سخت می کند.اگر انگیزه ی کافی نباشد وب سایت هایی که mobile-friendly  نیستند در رتبه بندی موتور جستجوی گوگل جریمه می شوند و شانس شما را برای کشف شدن توسط بازدیدکنندگان کاهش می دهند.

انتخاب یک تم نیاز به بررسی ظاهر , عملکرد و قابلیت اطمینان آن دارد.برای وب سایتتان یک ابتکار بزرگ ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان بواسطه ی طراحی بلاگ بجای مخالفت با سایت از آن تعریف کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *