5 پلاگین برای کوتاه کردن URL شما در وردپرس

سرویس کوتاه کردن URL، مطمئنا چیز جدیدی در وب نیست، پلت فرم هایی مانند Tiny URL برای بیش از یک دهه، برای این مورد وجود داشته است و با موفقیت صدها میلیون URL برای کاربران کوتاه کرده اند در غیر اینصورت، وب، با وجود سیستم های مدیریت محتوا و سایتهای جدیدی که از الگوهای URL بسیار پیچیده و دشوار استفاده می کنند، بسیار هولناک می شد. زمانی که توییتر به جهان معرفی شد، سریعا با URL اش تطبیق داده شد به واسطه ی این واقعیت که URL اش بیش از حد طولانی برای کپی و Paste در شیوه ی سنتی بود.

1

این کار تحول عظیمی در طول URL و همچنین پیچیدگی برای به اشتراک گذاری با دوستان، بستگان و همکاران، را باعث می شود. از کاربردهای دیگر کوتاه کننده های آدرس اینترنتی، به ویژه در وبلاگستان وردپرس، توانایی برای ماسک لینک های وابسته است که راهی برای وبلاگ نویسان است تا کسب درآمد کنند بدون نیاز به اینکه به طور مستقیم در معرض وابستگی به بازاریابی URL های طولانی باشند. یا اینکه ما می توانیم لینک هایمان را ماسک کنیم از سایتهای وابسته که ما از آنها در وبلاگمان استفاده می کنیم و مطمئن باشیم که چنین تکنیک هایی کاملا از نظر رتبه بندی امن هستند.
جای بسی خوشحالی است که بدانید کوتاه کننده های URL، معمولا راهی برای پیگیری لینک های کوتاه شده ی شما و آمار کاملشان فراهم می کنند. وقتی لینکی کلیک شده باشد و محل آن، می تواند کمک کند به فهمیدن اینکه چه کسی لینک شما را روی وب به اشتراک گذاشته است.
Bit.ly یک پلت فرم تجزیه تحلیل دارد که شما می توانید قطعا آن را به عنوان یکی از اولین انتخاب های خود در یادگیری بیشتر راجع به کوتاه کردن لینک ها در نظر بگیرید.

Short URL:

2

ابتدا ما می خواهیم شفاف سازی کنیم درباره اینکه آیا ما مایل به استفاده از پلاگین برای کوتاه کردن لینک هایمان هستیم یا خیر؟ اگر پاسخ شما بلی است پلاگین Short URL به شما همه ی آن ویژگی هایی که لازم دارید برای تبدیل به یک لینک کوتاه را می دهد. به شما اجازه می دهد کنترل کامل روی اینکه چگونه لینک های شما روی وب و وب سایتتان به نظر برسد، داشته باشید.

Click meter:

3

این پلاگین راه حل و هنر کوتاه کردن لینک ها را دارد ولی شما هم چنین می توانید دامنه ی شخصی خود را به سوی سرویس کوتاه کردن لینک، پیوند دهید. این پلت فرم تجزیه تحلیل جامع به شما بینش و اطلاعات کافی در مورد راهی که لینکتان باید طی کند تا تکرار بیشتری از موفقیت محتوا ایجاد کند را می دهد به جای اینکه تبدیل به یک اتفاق عادی روزانه شود.
شما حتی می توانید لینکهایی که تصادفا به حالت آنلاین رفته اند را مانیتور کنید، به شما کمک می کند خود را در مقابل مجازات غیر منتظره ی گوگل حفاظت کنید.

Goo.gl

4

گوگل خودش کوتاه کننده ی URL ساده برای استفاده ایجاد می کند، URL های کوچک و انعطاف پذیر که می تواند به اشتراک گذاشته شود با هر کسی و هر جایی. و هم چنین می توانید از Goo.gl استفاده کنید به عنوان پلت فرم نظارتی ای که با وجود آن می توانید بدانید در مورد تعداد کلیکی که لینک های شما دریافت می کنند. هر URL کوتاه شده با یک تصویر کلی از وب سایت، تکمیل می شود.

Adf.ly

5

این پلت فرم، یک پلت فرم شناخته شده برای کمک به وبلاگ نویسان است تا از محتوایشان با حفاظت از URL های خروجی،کسب درآمد کنند. این پلاگین به شما کمک خواهد کرد تا حساب Adf.ly را از داخل داشبرد وردپرس، مدیریت کنید که انعطاف پذیری بسیار را به ارمغان خواهد آورد.

Ioli:

6

یک پلت فرم ساده و آسان برای کوتاه کردن URL است که به شما اجازه خواهد داد هر URL روی وب سایت را کوتاه کنید. گاهی اوقات همه ی ما نیاز به سادگی و انعطاف پذیری داریم و این دقیقا همان چیزی است که ioli برای کاربران به ارمغان می آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *