ارزش دادن به نام دامین

 

در آغاز طراحی یک وب سایت جدید , اولین مورد انتخاب نام دامین منحصر به فرد است.شما باید فکرکنید  به نام کاملی که بتواند نماینده ی آنلاین برند شما باشد و اگر شما به دنبال نام های محبوب هستید ,  ممکن است آنها را در میان دامنه های خاص ما پیدا کنید.این دامنه ها اکثرا نام های ساده , کوتاه و نام های قابل توجه شامل کلمات کلیدی و عبارات قابل جستجو هستند. بیشتر نام های خاص که زود ثبت  می شوند برای فروش مجدد در دسترس خواهند بود.محبوبیت آنها به این علت که به سادگی در دسترس نیستند  افزایش پیدا کرده است و قابل عرضه بودن در بازار و روند ترافیک , ارزش آن را بالا برده است.

Untitled

Dot Com

برای نام دامینی که به عنوان دامنه ی خاص انتخاب می شود قاعده ی خاصی نیاز است  برای مثال اینکه شامل پسوند .com باشد.یکسری استثنائات هم در این قواعد وجود دارد مانند بعضی از وب سایت های بزرگ که از  پسوند های دیگر استفاده می کنند اما اکثرا ویژگی دامنه های با ارزش,  .com   بودن آنهاست.

 

تطبیق کلمات کلیدی

کلمات کلیدی که اشاره به یک برند , محصول  و یا سرویس دارند با ارزش هستند.غالبا دامنه های یک کلمه ای و یا دو کلمه ای  که راحت تلفظ می شوند و نشان دهنده ی طبقه ی کسب و کار شما هستند قیمت خاصی دارند .

 

 

نام تجاری یک کلمه ای

شرکت ها ترجیح می دهند از نام دامین های یک کلمه ای ساده استفاده کنند که بازدهی بالایی  دارد و فرصتی برای کسب و کار آنهاست.جدا از این مورد , دامین های تک کلمه ای ارزش بالایی دارند زیرا آنها نشان دهنده ی نام تجاری , محصول  و سرویس و صنعت هستند  و حتی اگر آنها به سرویس و یا برند شما هم اشاره نکنند از جمله نام هایی هستند که به عنوان دارایی کسب و کار شما محسوب می شوند.

 

نام های اختصاری

در واقع نام های کوتاه  و یا کلمات اختصاری به عنوان دامنه های مورد تقاضا مطرح هستند زیرا آنها بخاطر سپرده می شوند.برای مثال دامنه های .com که اختصار هستند از قبیل IGP.com و CM.com  و AB.com ارزش بالایی دارند و همچنین قیمت قابل توجهی.

 

حجم ترافیک بالا

وب سایت های با ارزش , بازدیدکنندگان زیادی دارند. زمانی که یک دامنه حجم ترافیک بالایی دارد این شانس برای آن هست که باردیدکنندگان به عاملان سودآور و خرید و فروش تبدیل شوند , بنابراین افزایش ترافیک , افزایش پتانسیل را به همراه دارد.

 

دامنه هایی با جستجوی بالا

محبوب ترین جستجوها در گوگل مربوط به دامنه های ایده آلی هست که به عنوان دامنه ی خاص مطرح هستند.کلمات کلیدی در گوگل میزان جستجوی این دامنه ها را  تعیین می کند.برای جستجوی محبوب , رقابت برای ترویج و تبلیغ برای جلب توجه کاربران, هدف قرار دادن این دامنه ها است.پس دامنه های با میزان جستجوی بالا ارزش قابل توجهی دارند.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *