8 تا از بهترین پلاگین های Dropbox برای وردپرس

8 of the best Dropbox plugins for WordPress

Dropbox یکی از محبوب ترین ارائه دهنده فضای ذخیره سازی رایگان ابر است. استفاده از فضای ذخیره سازی ابری برای ذخیره بک اپ گیری از وردپرس ، پرونده های رسانه ای و سایر اسناد مهم ، یک استراتژی عالی است. با این روش اسناد و پرونده های شما بدون توجه به اینکه کجا هستید و از چه دستگاهی استفاده می کنید، ایمن خواهند ماند.چندین افزونه وردپرس وجود دارد که به شما امکان می دهد سایت وردپرس خود را با حساب Dropbox خود متصل کنید.

در این مقاله ، ما بهترین افزونه های Dropbox را برای وردپرس را جهت معرفی به شما انتخاب کرده ایم.

  1. BackupBuddy

BackupBuddy یکی از محبوب ترین و معتبرترین افزونه های بک آپ گیری و بازیابی سایت وردپرس است. این برنامه قابلیت ایجاد پشتیبان گیری به صورت خودکار در یک برنامه مشخص و ذخیره آنها در هر مکانی که می خواهید از جمله حساب Dropbox خود را دارید. وقتی آن را به حساب Dropbox خود متصل کردید ، دیگر مجبور نیستید این کار را به صورت دستی انجام دهید و افزونه،  بک اپ  شما را به صورت خودکاردر Dropbox ذخیره می کند.

  1. BackWPup

گزینه دیگر افزونه  رایگان خوب BackWPup است که پشتیبان گیری کاملی از سایت وردپرس شما ایجاد می کند و می تواند آن را در حساب Dropbox شما ذخیره کند. می توانید نسخه پشتیبان خود را براساس تعداد دفعات بروزرسانی وب سایت خود تنظیم کنید. BackWPup بازذخیره بکاپ های شما در فضای ابری Dropbox از وب سایت وردپرسی شما مراقبت خواهد کرد.

  1. WordPress Backup to Dropbox

ذخیره بک اپ در فضای ذخیره سازی ابری برای بسیاری از کاربران وردپرس بسیار مهم است. به همین دلیل ما یک پلاگین شسته و رفته دیگر به نام WordPress Backup to Dropbox را معرفی می کنیم . این همه رسانه و پایگاه داده شما را در فضای ابری Dropbox ذخیره می کند. همچنین می توانید این افزونه را برنامه ریزی کنید تا به صورت خودکار از تنظیمات از پیش تعیین شده سایت شما نسخه پشتیبان تهیه کند. همچنین این افزونه می تواند با پلاگین های دیگری که با این افزونه امکان اداغام شدن را دارند ادغام شود و عملکرد خود را افزایش دهد.

  1. Post via Dropbox

Post via Dropbox به شما این امکان می دهد به صورت خود کار فایل های متنی را از  حساب Dropbox خود ، پست های وردپرس بارگذاری کنید و پست جدید ایجاد نمایید. هنگام ایجاد و بارگذاری فایل متنی ، این افزونه آن را از حساب Dropbox شما واکشی می کند. به طور پیش فرض از نام فایل متنی  بعنوان “عنوان پست شما”  استفاده می کند ، اما می توانید عنوان ، دسته ، برچسب و غیره را نیز تعریف کنید. همچنین از قالب بندی Markdown پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید پست های خود را به راحتی در فایل متن قالب بندی کنید این برای ویرایشگرهای متن و برنامه های یادداشت برداری برای تلفن های همراه بسیار عالی است که به شما امکان می دهد یک فایل متنی را در حساب Dropbox خود ذخیره کنید.

  1. Dropbox Photo Sideloader

Dropbox to Sideloader یک پلاگین ساده است که به شما امکان می دهد با استفاده ازبخش  آپلود رسانه ها در وردپرس تصاویر را از حساب Dropbox خود وارد کنید. در نوار کناری ، رابط بارگذاری رسانه ، ظاهر می شود که در آن بخش شما باید نمام کاربری و پسورد حساب Dropbox خود را برای  ایجاد ارتباط با برنامه وارد کنید . این افزونه برای به اشتراک گذاری عکس ها و پرونده های شخصی از حساب Dropbox شما در یک سایت وردپرس می تواند ایده آل باشد.

Dropbox Photo Sideloader

  1. Simple Dropbox Upload

Simple Dropbox Uploadبه کاربران شما امکان می دهد پرونده ها را مستقیماً در حساب dropbox شما بارگذاری کنند. پس از نصب افزونه ، برای دسترسی به حساب Dropbox خود باید به آن مجوز دهید. پس از بارگذاری موفقیت آمیز ، می توانید فرم بارگذاری را سفارشی کنید و پیام سفارشی را نشان دهید. می توانید فرم بارگذاری را با کد کوتاه [simple-wp-dropbox] در هر پست یا صفحه وردپرس نمایش دهید.

Simple Dropbox Upload

  1. Gravity Forms Uploader Dropbox

Gravity Forms یک افزونه محبوب فرم تماس با وردپرس است. Gravity Forms Dropbox Uploader یک افزونه رایگان الحاقی است که به شما امکان می دهد فم ها را از Gravity Forms به حساب Dropbox خود اضافه کنید. ابتدا باید با ارائه یک کلید و رمز مخفی در برنامه Dropbox ، پلاگین را احراز هویت کنید. پس از آن می توانید قسمت بارگذاری به  Dropbox را برای  هر فرم ایجاد کنید .

Gravity Forms Uploader Dropbox

  1. Simply Attached

همانطور که از نام آن مشخص است ، Simply Attached به شما امکان می دهد هر فایلی را از حساب Dropbox خود به پست ها و صفحات وردپرس خود پیوست کنید. کاربران هنگام بازدید از پست های شما می توانند این پیوست ها را بارگیری کنند. این یک روش عالی برای سرویس دادن فایلهای پیوست شده شما به جای وب سرور خود از طریق cloud است.

Simply Attached

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین پلاگین های Dropbox را برای وردپرس پیدا کنید. و از آنها در سایت های وردپرسی خود استفاده کنید جهت راه اندازی یک سایت وردپرس بهتر است از هاست وردپرس که ویژه این سایت ها بهینه شده اند استفاده کنید تا سرعت و کیفیت بهتری را در سایت های خود تجربه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *