Softacalous و کاربرد آن

Softacalous

برخی از برنامه های کاربردی تحت وب مانند وردپرس که نیاز به کمی معرفی دارند, قدرتمند و استفاده از آنها آسان است.بسیاری از برنامه های وبلاگ نویسی و تجارت الکتریکی محبوبیت زیادی دارند که مطمئنا نصب آنها هنوز هم حائز اهمیت می باشد.

در توصیف وردپرس(معروف به نصب 5 دقیقه ای)که کاربران روال عادی را برای نصب طی می کنند.آپلود و اکسترکت فایل وردپرس, ایجاد دیتابیس یا دسترسی صحیح و … انجام می شود.

آیا گزینه ی راحت تری هم وجود دارد که بتوان نصب را انجام داد؟

این مورد را Softacalous انجام میدهد, Softacalous به طور خودکار برنامه های تحت وب را در وب سایت از طریق اسکریپت های از پیش تعریف شده نصب میکند.

نصب از طریق کنترل پنل هاست انجام می شود, برای مثال در کنترل پنل cpanel, direct admin و …

اسکریپت های نصب Softacalous, طیف گسترده ای از برنامه های وب را پوشش می دهد.برای مثال, مدیریت محتوا, وبلاگ نویسی, CRM تجارت الکترونیکی و … که همه ی آنها به صورت سازماندهی شده در پنل سمت چپ این برنامه می توانید مشاهده نمایید.

در حال حاضر 325 اسکریپت در دسترس است.

نصب اپلیکیشن وب از طریق Softacalous با یک کلیک, طراحی شده است و پس از پر کردن هر گونه اطلاعات  در برگه ی نصبSoftacalous  به طور خودکار, پیکربندی پایگاه داده, مجوز کاربر, فایل های وب سرور, و نصب را سازماندهی می کند.

در اینجا مثالی از نصب وردپرس با استفاده از Softacalous توضیح داده شده است.

ابتدا به کنترل پنل خود(Cpanel) لاگین نمایید و سپس برنامه ی Softacalous را در بخش Softwareانتخاب نمایید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید Softacalous مجموعه ای از اسکریپت برنامه های مدیریت محتوا, وبلاگ نویسی, CRM تجارت الکترونیکی و … را ساپورت میکند  که سازماندهی شده اند.

 

در اینجا بر روی نصب وردپرس کلیک نمایید تا صفحه ی تنظمات اولیه برای شروع نصب را مشاهده و کامل نمایید.

 

در این بخش شما اطلاعات اولیه دیتابیس و عنوان سایت, تعیین یوزر و پسورد وردپرس و در نهایت انتخاب قالب برای سایت را تنظیم می کنید و در نهایت بر روی دکمه ی installکلیک نمایید.

 

این پنجره گویای نصب 0 تا 100 سایت وردپرسی خواهد بود که در نهایت مانند تصویر زیر پیغام موفقیت به شما نشان می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *