خطای Download failed destination directory در وردپرس

اگر نمی‌توانید پلاگین های وردپرس خود را  به دلیل دریافت  پیغام (Download failed destination directory) غیرقابل نوشتن بودن فهرست در قالب وردپرس بروز رسانی کنید و یا حتی پلاگین جدید نصب کنید  مراحل زیر را دنبال کنید تا نحوه رفع این مشکل را بیاموزید و بتوانید پلاگین خود را  بروز رسانی یا  نصب نمایید.

این خطا زمانی اتفاق می افتد که شما طراحی وردپرس خود را  از یک شرکت هاستینگ و یا از یک سرور مجازی به شرکت یا سرور مجازی دیگری انتقال می دهید . وقتی وب‌سایت وردپرس خود را انتقال می دهید ، یک خط در فایل‌های wp-config.php بدون تغییر باقی می‌ماند که به مکان غیر موجود در سرور یا هاست شما اشاره می‌کند. و  وقتی وردپرس سعی می‌کند فایل‌ها را به یک مکان موقتی که در فایل wp-config.php ذکر شده است استخراج کند، با شکست مواجه می‌شود و نشان می‌دهد که  آن مکان در سرور یا هاست شما وجود ندارد.

رفع خطای  Download failed destination directory for streaming does not exist or is not writable

مرحله 1. وارد File Manager خود شوید.

مرحله 2. فایل wp-config.php را برای ویرایش انتخاب و باز کنید.

مرحله 3 : در این فایل دنبال کلمه “temp” بگردید.

مرحله 4. اکنون می توانید از چندین روش برای رفع مشکل استفاده کنید.

الف) مسیر فایل موجود را بر روی  پوشه موقت  یا همان tmp  موجود در هاست خود  تعریف و جایگزین کنید (کد را به صورت زیر اصلاح کنید)

ب) خط مربوط به تعریف  مسیر پوشه موقت یا همون tmp  را بردارید.

مرحله 5. در موارد نادر این خطا ممکن است مربوط به مجوز پوشه  wp-content شما نیز باشد. برای اکثر هاست ها  تنظیمات توصیه شده 755 است که ایمن در نظر گرفته می‌شود، اما می‌توانید آن را به 777 تغییر دهید. مجوز 777 بالاترین مجوز است و با ایجاد این مجوز در پوشه wp-content ممکن است با مشکلات امنیتی موجه شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *