در وردپرس محتوای جدید را سریعتر رتبه بندی کن

در وردپرس محتوای جدید را سریعتر رتبه بندی کن

به دنبال راهی برای رتبه بندی سریعتر محتوای جدید وردپرس هستید؟ اگر یک وب سایت جدید راه اندازی می کنید، به راحتی نمی توانید رتبه بالاتری را در نتیجه جستجو بدست آورید. گوگل و سایر موتورهای جستجوی محبوب مدتی طول می کشد تا محتوای جدید را فهرست بندی کنند. این برای وب سایت های قدیمی نیز اتفاق می افتد. هنگامی که محتوای جدیدی را منتشر می کنید، فوراً در موتور جستجو ظاهر نمی شود. به همین دلیل، ترافیک زیادی برای محتوای جدید خود دریافت نمی کنید.

اهمیت رتبه بندی مطالب جدید در وردپرس

اگر از رتبه بندی محتوای جدید خود آگاه نباشید، مقدار زیادی ترافیک را از دست خواهید داد. شما باید از روز انتشار محتوای خود روی آن کار کنید. اگر روی محتوای جدید خود کار کنید، می‌توانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کنید که باعث می‌شود ترافیک بیشتری دریافت کنید. پس از آن، می توانید رتبه بندی محتوای خود را بهبود بخشید که به وب سایت شما کمک می کند تا اعتبار بیشتری در نتایج جستجو کسب کند.

رتبه بندی سریعتر محتوای جدید وردپرس

بسیاری از وب سایت های جدید برای به دست آوردن ترافیک در تلاش هستند. برخی از وب سایت های تاسیس شده نیز ترافیک کافی برای محتوای جدید خود دریافت نمی کنند. چند روش آسان سئو وجود دارد که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید. در زیر تعدادی از روش ها را به شما معرفی می کنیم.

1)وب سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید

برای اینکه در نتایج جستجوی گوگل قابل مشاهده باشید، باید سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل معرفی کنید. این ابزار کاملا رایگان است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این ابزارهای رایگان می توانید عملکرد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید تجزیه و تحلیل نتایج جستجوی وب سایت خود را نیز از کنسول جستجوی گوگل مشاهده کنید.

2) نقشه سایت XML را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید

نقشه سایت XML به Google کمک می کند تا محتوای وب سایت شما را سریعتر کشف کند و نتایج را بر اساس آن نشان دهد.

3) نقشه سایت RSS را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید

ارسال فید RSS به کنسول جستجوی گوگل نیز بسیار مهم است زیرا به موتور جستجو در مورد پست های اخیر شما اطلاع رسانی می کند. فید RSS یک فایل بسیار کوچک است که به موتور جستجو کمک می کند تا محتوای جدید شما را جستجو کند. با استفاده از All in One SEO می توانید به راحتی فید RSS را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید. به دنبال همین فرآیند، نقشه سایت XML را اضافه می کنید و می توانید نقشه سایت فید RSS را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید.

محتوای جدید را بهینه کنید

سه مرحله بالا به موتور جستجو کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کند. اکنون باید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. افزونه های ALL in SEO یا Yost SEO ویژگی هایی را برای بهینه سازی محتوای وردپرس ارائه می دهند. برای بهینه سازی محتوای خود باید توضیحات متا، عبارت کلیدی متمرکز و عنوان SEO را اضافه کنید. این به موتور جستجو کمک می کند تا محتوای شما را به راحتی پیدا کند.

مطالب خود را به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری محتوای خود یکی دیگر از راه های عالی برای جذب ترافیک است. شما باید محتوای جدید خود را در سراسر پلتفرم های اجتماعی خود مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و دیگران به اشتراک بگذارید. اگر بتوانید محتوای باکیفیتی ارائه دهید، می توانید از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی خود تعامل بسیار خوبی داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *