استفاده از WPS Hide Login برای محافظت از صفحه مدیریت وردپرس

آیا به دنبال راهی ساده و در عین حال موثر برای محافظت از صفحه مدیریت خود هستید؟ اگر چنین است، می توانید از افزونه WPS Hide Login برای تغییر مکان صفحه ورود استفاده کنید.

محبوب ترین روش برای نفوذ به یک وب سایت، brute force (وارد کردن مداوم اطلاعات ورود به سیستم تا زمانی که درست باشد) است.

با این حال، اگر نمی‌دانید اطلاعات ورود به سیستم را کجا وارد کنید، نمی‌توانید به زور وارد یک وب‌سایت شوید. بنابراین، این روش کاملا موثر است.

امروز، نحوه محافظت از صفحه مدیریت خود را با افزونه WPS Hide Login نشان خواهم داد.

چرا این روش می تواند کمک کند.

احتمالاً از خود می‌پرسید که چرا تغییر مکان WP login یک استراتژی مؤثر است.

به طور پیش فرض برای لاگین به صفحه پیش خوان ورد پرس کافی است پس از نام سایت خود /wp-login را تایپ کنید و هر چند که امنیت وب سایت شما خوب باشد هکر ها می توانند به راحتی به صفحه لاگین شما دسترسی داشته باشند.

با استفاده از محدود کنندگان لاگین مانند ریکپچا ها می توانید اطمینان حاصل کنید که  تاحدودی از حمله های بی رحمانه هکر ها در امان هستید.

اما اگر بتواند اطلاعات لاگین را از روش های دیگری بدست اورد چه اتفاقی می افتد ؟ به راحتی می تواند به پیشخوان وردپرس شما دسترسی داشته باشد.

مخفی کردن صفحه لاگین می تواند به شما در جلوگیری از حملات بی رحمانه هکر ها کمک کند.

فقط در برابر آماتورها محافظت می کند

مخفی کردن ناحیه ورود به وبلاگ وردپرس روی کاغذ عالی به نظر می رسد، اما من باید چیزی را خیلی واضح بیان کنم.این فقط آماتورها را متوقف می کند.شخصی که در وردپرس با تجربه است و فعالانه سعی می کند به وب سایت ها نفوذ کند، بدون شک می تواند صفحه ورود را در وب سایت شما پیدا کند. من توضیح نمی دهم که چگونه این افزونه را تضعیف می کند، اما ممکن است.

بنابراین، حتی اگر این ویژگی را اضافه کنید، همچنان باید سایر عناصر امنیتی را برای محافظت از وب سایت خود بگنجانید.

نصب WPS Hide Login

 افزونه WPS Hide Login به شما این امکان را می دهد که مکان wp-loing خود را بدون بازنویسی هیچ فایلی تغییر دهید. در عوض، این افزونه به سادگی درخواست های صفحه را رهگیری می کند و شما را به مکان مورد نظرتان می فرستد.

اگر افزونه های دیگری را اجرا می کنید که از این لاگین نیز استفاده می کنند مانند BuddyPress، Jetpack و غیره، لازم نیست نگران باشید، این افزونه  با  انها سازگار است. با این حال، توجه داشته باشید که برخی از افزونه ها به wp-login.php کدگذاری شده اند. در این موارد، افزونه ها به درستی کار نمی کنند یا با این افزونه تداخل دارند.

بیایید با کلیک بر روی Plugins و انتخاب گزینه Add New در پنل مدیریت شروع کنیم.

WPS Hide Login را در کادر جستجوی موجود جستجو کنید. با این کار افزونه‌های دیگری که ممکن است برای شما مفید باشد، نیز نمایش داده خواهد شد.

 

به پایین اسکرول کنید تا افزونه WPS Hide Login را پیدا کنید و روی دکمه Install Now کلیک کنید و افزونه را برای استفاده فعال کنید.

مخفی کردن صفحه لاگین

استفاده از این افزونه واقعاً ساده است و نیازی به انجام هیچ چیز جالبی ندارد. در واقع، تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که یک چیز را در تنظیمات تغییر دهید.

روی Settings کلیک کنید و گزینه WPS Hide Login را انتخاب کنید.

در حالی که شما فقط باید یک چیز را تغییر دهید، یک صفحه کامل برای این منطقه وجود دارد. بیشتر بخش‌ها به‌طور خودکار پر می‌شوند و شامل URL وب‌سایت، ایمیل مدیریت، منطقه زمانی، زبان، قالب تاریخ و موارد دیگر می‌شوند.

و این به این دلیل است که این فقط تنظیمات عمومی وردپرس است.

همه اینها باید از قبل برای وب سایت شما راه اندازی شده باشد و نیازی به تغییر چیزی نداشته باشید. بنابراین، می توانید به بخش WPS Hide Login بروید.

در اینجا دو گزینه وجود دارد، URL ورود و URL تغییر مسیر.

Login URL

URL ورود به سیستم همان چیزی است که باید در مرورگر وب خود تایپ کنید تا ناحیه ورود را پیدا کنید.

بنابراین، برای مثال، می‌توانید «login» پیش‌فرض را به «taco» تغییر دهید مثل زیر:

[ht_message mstyle=”info” title=”” show_icon=”” id=”” class=”” style=”” ]www.yourwebsite.com/taco[/ht_message]

که اکنون صفحه ورود به پیشخوان وردپرس را باز می کند.

توجه: این URL را باید به خاطر بسپارید. اگر آن را فراموش کردید، برای یافتن آن باید کارهای زیادی انجام دهید. من به شدت توصیه می کنم URL را برای حفظ و نشانک گذاری صفحه در مرورگر خود یادداشت کنید.

URL ورود به سایت خود را تغییر دهید.

Redirection URL

URL Redirection جایی است که کاربران اگر URL پیش فرض ورود به سیستم را تایپ کنند به آنجا خواهند رفت.

به‌طور پیش‌فرض، هر کسی که URL ورود پیش‌فرض را تایپ می‌کند، به صفحه خطای 404 می‌فرستد. این را می توان به حال خود رها کرد یا می توانید ب سلیقه خود ان را طراحی و صفحه ای برای این تغییر مسیر خاص ایجاد کنیدURL Redirection را به هر چیزی که می خواهید تغییر دهید.

View It Live

باز هم، من می‌خواهم روی نوشتن URL در ناحیه ورود خود تاکید کنم. اگر آن را گم کنید، پیدا کردن آن چیز ساده ای نیست. پس از انجام این کار، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

به URL ورود به سیستمی که ایجاد کرده اید بروید تا آن را در عمل ببینید. اگر از URL پیش فرض ورود به سیستم بازدید کنید، به آنچه انتخاب کرده اید هدایت می شوید.

url ورود به پیشخوان توسط شما به ادرس جدید تغییر داده شد و هرزمان نیاز باشد می توانید ان را به نام دیگری تغییر  دهید.

اگر URL ورود خود را فراموش کنم چه می شود؟

شما دو گزینه دارید.

اولین و تا حد زیادی ساده ترین راه این است که وارد سی پنل خود شوید، اطلاعات ورود به سیستم توسط میزبان وب در اختیار شما قرار می گیرد و افزونه WPS Hide Login را حذف کنید. با این کار URL ورود شما به صفحه پیش فرض برمی گردد.

در صورت تمایل می توانید افزونه را دوباره نصب کنید.

گزینه دوم این است که به پایگاه داده MySQL خود بروید و مقدار whl_page را جستجو کنید. اگر تجربه زیادی در استفاده از پایگاه داده MySQL ندارید، بهتر است فایل افزونه را حذف کنید.

طبقه بندی شده در:

عمومی,

آخرین به روز رسانی: 5 شهریور 1403

برچسب زده شده در:

,