بهترین زمان برای پست در رسانه های اجتماعی

تصمیم گیری در مورد چگونگی پست گذاشتن در رسانه های اجتماعی کار بسیار سختی است ولی مهم تر از آن این است که بهتر است چه روزی در هفته و یا چه زمانی از روز این کار انجام شود تا تاثیر بهتری داشته باشد.
به همین دلیل فهمیدن مناسب ترین زمان برای انتشار محتوا به منظور افزایش تعامل، بخش مهمی از انجام موفق این کار در رسانه های اجتماعی متعدد موجود مثل فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، Linkedln، پینترست و گوگل پلاس می باشد.
کسب و کار شما ممکن است متن،ویدئو و یا تصاویر جذابی را بر روی صفحات اجتماعی خود داشته باشد ولی این تنها یکی از کلیدهای موفقیت شماست. روزی از هفته که محتوا منتشر می شود و همچنین زمان انتشار آن هر دو در موفقیت نشر محتوا موثرند.
به عنوان مثال، یک پست راجع به قهوه را در نظر بگیرید اگر در ساعت 10 شب منتشر شود واکنش جالب و قوی ای از سمت مخاطبان نخواهد داشت به نسبت همان پست در ساعت 10 صبح!
توجه به زمان و روال های روتین روزانه، به تعامل اجتماعی بهتر با مخاطب مورد هدف شما و همینطور ترافیک سایت کمک می کند.
زمان ناهار،رفت و آمد به محل کار، ساعت شروع و اتمام مدارس و زمانی که مردم به پایان روز کاری نزدیک می شوند، لحظاتی حیاتی برای جلت توجه مخاطب می باشد. infographic زمانهایی از روز را که بهترین زمان برای انتشار کسب و کار در هر یک از رسانه های اجتماعی محبوب می باشد را تعیین می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *