پنج راه طراحی بهینه فروشگاه انلاین

انتظارات مصرف کنندگان همواره رو به افزایش است. بازرگانانی که در حال شکست در مقابل رقیبان خود هستند. امروزه خرده فروشان می توانند محصولات خود را در فروشگاه انلاین معرفی کنند.

ایجاد یک فروشگاه انلاین موفق،نیاز به پیدا کردن نقاط ضعف و قوت در فضای مجازی دارد که این را USPs یا نقاط فروش منحصر به فرد می گویند. به ویژه در این زمینه آنچه که بسیار مهم است. تجربه خریدار می باشد، که تا حد زیادی بستگی به طراحی فروشگاه و جذاب کردن آن دارد. هچنین یرای قدرت و سرعت سایت نیاز به خرید هاست مناسب نیز هست.

در زیر پویاسازان اصول طراحی که شما برای داشتن یک کسب و کار واقعی و موفق نیاز دارید را توضیح می دهد.

وضوح ساختار و پیام

یک قانون در بازاریابی آنلاین این است که مخاطب باید قادر به دریافت بیشتر اطلاعات مهم از یک صفحه وب در کمتر از چهار ثانیه باشد.

در غیر اینصورت صفحه شما را به احتمال زیاد به سادگی ترک خواهد شد و مخاطب به سراغ فروشگاه های دیگر خواهد رفت. بنابراین شما باید از خود بپرسید. آیا نوع محصول ارائه شده برای فروش در فروشگاه آنلاین شما و USPS آن می تواند، در یک کسری از ثانیه به مشتری ارائه شود یا خیر؟

برای جلوگیری از این اتفاق سایت شما باید یک ساختار و ارسال پیام روشن داشته باشد.

رنگارنگی بیشتر محصولات شما، برنامه ریزی طراحی فروشگاه انلاین

اگر چه این اصل برای تلفن های موبایل به ظاهر غیر منطقی است. اما توسط بسیاری از خرده فروشان بزرگ مد دنبال می شود. تمرکز روی عکس های محصول به طور منظم ما را به اشتباه می اندازد و یک رویکرد مناسب استفاده از یک از طراحی اطراف است، که اغلب به طور کامل سیاه و سفید نگه داشته می شود.

چشم مشتری مستقیما به محصولات کشیده می شود. در حالی که با یک پس زمینه رنگارنگ به سادگی می توان توجه را جلب نمود. در ضمن،در فروشگاه ها از تکنیک مشابه آجر و ملات استفاده می شود. به طوری که به ندرت لباس های رنگارنگ در یک صفحه نمایش رنگی گذاشته خواهد شد.

برای اجناس با کیفیت بالا و محصولات ساده موارد گفته شده اعمال می شود. در این موارد شما باید با رنگ ها در طراحی فروشگاه خود کار کنید. بطوری که فروشگاهتان با وجود کمبود کالای رنگارنگ،احساس وسوسه آمیز گرمی بوجود آورد.

استفاده کمتر از تصاویر متحرک

در یک یا دو سال گذشته،تقریبا هر سایتی که سر می زدید شامل محتوای چرخشی و متحرک بود. با این حال تحقیقات اخیر نشان داده اند، که محتوای متحرک می تواند واقعا یک اثر منفی روی نسبت های تبدیل داشته باشند.

بیشتر اینکه، آنها می توانند تا پایان ساخت محتوای  کمتر قابل مشاهده باشند. و مشتری های شما در صفحات فروشگاه انلاین سه یا چهار صفحه را جستجو می کنند.

بنابر این شما باید تکیه بیشتری بر عکس های ثابت با یک دکمه روشن call-to-action داشته باشید که شما بتوانید جداگانه آن را بصورت هفتگی تغییر دهید. چهار عکس در مدت چهار هفته نسبت به چهار هفته با همان محتوای اسلاید، پر بارتر و بهتر است.

به جای یک جمله متحرک به سادگی می توان از یک هدر گرافیکی ثابت برای تخفیف و یا بزرگ نشان دادن محصولات استفاده کنید.

برد با محتوای واضح و شفاف است.

محتوا پادشاه می باشد. این عبارت به کلیشه بازاریابی تبدیل شده است.

اما هنوز هم به طور کلی درست است. بنابراین شما باید دقت کنید که به سادگی مشتریان خود را با کپی کردن بیش از اندازه از دست ندهید.

در عوض،سعی کنید یک تعادل آرامش بخش بین تصاویر و متن ایجاد کنید و یک ارائه مطمئن در مورد همه چیز در یک فرم که دارای پردازش سریع است بوجود آورید. مهمترین چیز این است که یک پیام شفاف داشته باشید که به مشتری اجازه می دهد.

آنچه را شما از راه دور ارائه می کنید ببیند. سپس آنها می توانند تصمیم گیری کنند که بقیه شرح تصاویر و متن شما را بخوانند و یا از آن بگذرند.

مگا منوها اجازه به هدایت fab می دهند.

فکر کنید فروشگاه آنلاین شما مانند راهرو یک سوپر مارکت است. مشتریان با حرکت کردن به عقب و جلو زمان خود را از دست می دهند و این باعث می شود به برند شما صدمه وارد شود. هدایت سریع و آسان هر بازدید کننده به جایی که شما مایل هستید.

سود آن برای مشتری های شما چیست؟ در یک منوی کرکره ای سنتی،کاربران کار دقیق و پر زحمتی در مسیر از یک زیر منو به زیر منوی دیگر دارند. این می تواند به نوبه خود یک بازی آزار دهنده از مهارت ها برای بازدید کنندگان باشد.

با یک مگا منو آنها می توانند دسته هایی که شبیه آنها هستند بلافاصله پیدا کنند. البته هر چه سریعتر مشتریان بتوانند آنچه را می خواهند دریافت کنند احتمال خرید آنها از شما بیشتر خواهد بود. اگر محصول مورد نظرتان به اندازه کافی بزرگ است و شما به یک دسته ساختار در حداقل سه سطح نیاز دارید ،تنها یک مگا منو توصیه می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *