چرا شرکت شما باید در زمان رکود در فروش ورودی سرمایه گذاری کند ؟

چرا شرکت شما باید در زمان رکود در فروش ورودی سرمایه گذاری کند ؟

چرا شرکت شما باید در زمان رکود در فروش ورودی سرمایه گذاری کند ؟

یک فرآیند فروش موفق هنوز در طول رکود اقتصادی امکان پذیر است، حتی اگر به نظر برسد که همه مشتریان بالقوه شما خرید خود را متوقف کرده اند، شما احتمالاً از روش فروش ورودی استفاده می‌کنید، جایی که فرآیند شما بر روی هر سرنخ فردی متمرکز و سفارشی‌تر می‌شود.

چرا سرمایه گذاری در فروش ورودی در دوران رکود مهم است؟

فروش ورودی بر روی نیازها مشتری بالقوه شما تمرکز می کند و فرآیند فروش ویژه ای را برای سفر خریدار ایجاد می کند.

در مورد مشکلات و چالش‌های مشتریان احتمالی و اینکه آیا محصول یا خدمات شما مناسب است یا خیر، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد، و پیشنهادات ارزشی ارائه خواهید داد که دقیقاً نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنید.

فروش درون‌گرا در دوران رکود مهم است زیرا مردم در مورد اولویت‌های خود گزینشی‌تر هستند و تنها روی راه ‌حل‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که تضمین شده برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه هستند. ممکن است بودجه‌ها برای حفظ منابع محدودتر باشد، بنابراین فرآیند فروش ارزشی را به مشتریان نشان می‌دهد که از تجارت با شما به دست خواهند آورد.

بیایید به چند نکته برای فروش در دوران رکود اشاره کنیم.

فروش در دوران رکود

  1. ارتباط با مشتریان فعلی را حفظ کنید.

یک کار مهم در دوران رکود این است که به مشتریان فعلی اجازه دهید بدانند که از کسب و کارشان قدردانی می‌کنید و رابطه را حفظ می‌کنید.

شما می توانید روش فروش ورودی را با اطمینان از برآورده شدن نیازهای خاص آنها توسط محصول یا خدمات خود اعمال کنید. همچنین می‌توانید بررسی کنید و ببینید که آیا وضعیت اقتصادی کنونی آنها را ملزم می‌کند که استفاده از محصول شما را اصلاح کنند، مثلاً باید برنامه فعلی خود را کاهش دهند تا روی اهداف کمتر تمرکز کنند و در هزینه صرفه‌جویی کنند.

  1. چشم انداز صنایعی که کمتر تحت تأثیر آشفتگی اقتصادی قرار دارند.

هنگام جستجو و جستجوی سرنخ ها در طول یک رکود اقتصادی، نظارت بر صنایعی که کمتر تحت تأثیر آشفتگی اقتصادی هستند و احتمال بیشتری دارد که باز باشند و مایل به بررسی پیشنهاد شما هستند، مفید باشد. یک نکته ارزشمند این است که به دنبال کسب و کارهایی باشید که محصولات و خدماتی را ارائه می دهند که مردم همچنان به آنها نیاز دارند، صرف نظر از شرایط فعلی.

به عنوان مثال، مردم همچنان به مراقبت های بهداشتی نیاز خواهند داشت و اگر کسب و کارها مجبور به تعطیلی شوند، ممکن است به دنبال ارائه دهندگان جدید باشند. بنابراین، اگر نرم‌افزار زمان‌بندی می‌فروشید، می‌توانید با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ارتباط برقرار کنید و با حمایت از محصول خود به عنوان ابزاری که نیازهای منحصربه‌فرد آن‌ها را برطرف می‌کند، از فروش ورودی استفاده کنید، رزروها و قرار ملاقات‌های مشتری را در مسیری که ممکن است هجوم بیماران جدید داشته باشند، حفظ کنید.

  1. آهنگ خود را برای هر سرنخ به دقت تنظیم کنید و بر نحوه ارائه ارزش تمرکز کنید.

«با نصب برنامه اصلی اما کوچک‌تر شروع کنید و مفهوم را ثابت کنید، سپس گسترش دهید.» به عبارت دیگر، صرف نظر از اینکه به چه کسی می فروشید، تنظیم دقیق یک پیشنهاد ارزش برای تمرکز بر نیازهای خاص مشتری و اثبات اینکه چگونه می توانید قبل از برداشتن گام بعدی کمک کنید، می تواند مفید باشد.

همانطور که گفته شد، مشتریان بالقوه شما و مشتریان فعلی شما در زمان رکود اقتصادی در مورد سرمایه گذاری های خود انتخابی بیشتری خواهند داشت تا مطمئن شوند که نیازهای خود را بدون هدر دادن پول برآورده می کنند. شما می توانید فروش ورودی را اعمال کنید و همیشه بیانیه های ارزشی را ارائه دهید که منحصراً متعلق به آنهاست تا نیازهای کلی که محصول شما می تواند برطرف کند.

  1. امکان چرخه های فروش طولانی تر را فراهم کنید.

معمولاً به دلیل بودجه‌های کوچک‌تر، ممکن است چرخه جستجوی طولانی‌تری داشته باشید، بنابراین کسب‌وکارها می‌خواهند قبل از تصمیم‌گیری از ارزشی که به آنها ارائه می‌دهید کاملاً مطمئن باشند.

«حرکت تعداد لمس‌ها از چهار تا حتی ۶ تا ۸ می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد». شما به سرنخ‌ها اجازه می‌دهید تا در مورد ارزش پیشنهادی شما فکر کنند، نیازهای تجاری خود را دوباره ارزیابی کنند و در یک جدول زمانی تصمیم بگیرند که عجله نداشته باشد.

نتیجه گیری:

رکود اقتصادی به این معنا نیست که مشتریان نیازی به حل مشکلات ندارند. این فقط به این معنی است که آنها در مورد اهداف و اولویت های خود گزینشگرتر هستند و تأکید بیشتری بر ROI وجود دارد.

به عنوان یک فروشنده، یک استراتژی برای فروش موفق در دوران رکود، حمایت از فروش ورودی و ایجاد یک فرآیند مشتری محور است که ثابت می‌کند چرا سرمایه‌گذاری با شما سودمند است، حتی با صرفه جویی در منابع.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *