چگونه کار با وردپرس را آغاز کنیم؟

وردپرس به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی و مدیریت محتوا ی رایگان به صورت open source ، یکی از محبوب ترین پلت فرمهاست، بسیاری از مشتریان پویاسازان برای وبلاگ و یا وب سایت های خود  از آن استفاده می کنند.
در پویاسازان ما پلن های مدیریت هاست وردپرس با سرعت بی نظیر، امن و قابل اطمینان ارائه می دهیم.
متخصصان آموزش دیده و با تجربه ی ما دراین زمینه همیشه برای کمک به شما در راه اندازی سایت و بهینه سازی آن متناسب با نیازهایتان آماده هستند.
ما همچنین شرایطی فراهم کرده ایم که تنها با یک کلیک، سایتخود را به راحتی راه اندازی کنید.

نصب وردپرس
شما می توانید راهنمای مرحله به مرحله ی نصب وردپرس بر روی سی پنل و پلسک را دنبال کنید.
شما می توانید همچنین از Fantastico در سی پنل و wordpress toolkit در پلسک برای کامل کردن نصب استفاده کنید. این پروسه ها تا حد زیادی مشابه هستند. در هر مرحله از نصب که با مشکلی مواجه شوید کارشناسان ما آماده کمک به شما هستند. البته زیبایی پلت فرم های وردپرس به انواع راه هایی است که شما می توانید وب سایتتان را شخصی کنید. با نصب وردپرس شما می توانید شخصی سازی وب سایت را با تم های رایگان وردپرس آغاز کنید.

پیدا کردن و نصب تم های ورد پرس
تم های وردپرس گروهی از فایل ها است که با هم کار می کنند تا شکل ظاهر سایتی که شما می بینید را ایجاد می کنند. اینها فایلهایی هستند که سایت شما را شخصی می کنند.
برای اضافه کردن تم جدید به وب سایتتان با استفاده از سی پنل، می توانید مراحل ساده زیر را دنبال کنید:
• در بخش مدیریت ورد پرس وارد شوید.
• در پنل که ظاهر می شود تم ها را انتخاب کنید.
• نصب تم ها را در منوی بالای صفحه انتخاب کنید. جایی هست که می توانید تم های جدید و برجسته ترین ها را سرچ کنید.
• یکبار تم را انتخاب کنید و روی لینک نصب در زیر عنوان تم، کلیک کنید.
• بعد از نصب تم برگردید به مدیریت تم و تم را در زیر بخش تم های موجود پیدا کنید. روی عنوان تم یا بر روی تصویری که می خواهید اکتیو کنید کلیک کنید.
• در پیش نمایش که نشان داده خواهد شد کلیک کنید بر روی لینک اکتیو تم در بالا سمت راست، تا فعال شود. اگر پیش نمایش تم خالی است تم جدید را بدون بررسی بیشتر فعال نکنید. در غیر اینصورت ممکن است سایت شما به درستی نمایش داده نشود.

در پایان موضوع این نیست که چه پلت فرمی استفاده شده است،شادی مشتریان برای ما مهم ترین چیز است.
شادی مشتریان برای ما خیلی مهم است. یکی از مشتریان که صاحب یک وبلاگ محبوب است، اخیرا سیستم مدیریت محتوا خود را به وردپرس ارتقا داده است و اشاره دارد به اینکه چه تکنیک هایی در پویاسازان برای این تغییر مفید بوده است.
خلاصه ای از توضیحات ایشان:
من مشتری چندین ساله پویاسازان هستم. من اخیرا به وردپرس سوییچ کردم و با تکنیک هایی که در پویاسازان وجود دارد انتقال بسیار راحت است و ارتقا راحت تر. من به ویژگی ها و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سیستم مدیریت محتوای دیگر دسترسی دارم. من در طول این سالها چندین سیستم را استفاده کردم و وردپرس بهترین بوده و من از پویاسازان سپاسگذارم که به من کمک کرد تا بدون هیچ زحمتی ارتقا انجام دهم.

موفقیت وبلاگ ها مستلزم داشتن یک میزبانی وب قابل اعتماد است. اما همچنین یک تیمی از تکنسین های آماده ارائه پشتیبانی درهر زمانی از روز نیز مسئله ی مهمی است. ما هر روز سال به صورت 24 ساعتهمدیریت کامل نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کنیم.
ما برای کمک به شما اینجا هستیم تا روند کارتان به راحتی پیش برود و طراحی را بر اساس نیازتان سفارشی کنید.
اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در رابطه با راه اندازی وبلاگ وردپرس هستید، گفتگو آنلاین و یا تماس با تیم فروش ما را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *